mandag 30. november 2009

I dag er det mandag! I går gikk dagen med til å se litt film, gå på marked og tusle rundt på kjøpesenteret i sentrum. Jeg liker virkelig markedet her, det er stort og spennende! De hadde tilogmed kyllinger og andunger til salgs for 8 dollar stykket. Masse saker og ting, jeg fant en souvernir t-skjorte til 25 kroner. Slo jo selvfølgelig til, det var jo et kupp! Så har jeg en praktisk t-skjorte å jobbe i fjøs og stall med..
marked2
marked3
Jeg prøvde forresten å få en fotobutikk til å hjelpe meg å overføre bildene mine fra minnekortet til en usb-stick som jeg har, men ingen ville gjøre det gratis og da kan det heller være. De ville brenne det på en cd for meg, men det hjelper jo ingenting fordi jeg har jo ikke cd-rom på denne lille datan! Fikk også svar på mail fra Olympus kundeservice angående å fikse kamera mitt, og de sa OGSÅ at jeg måtte sende det til Sydney. Jeg begynner å mislike Olympus. Lurer på om jeg skal vente med å fikse det til jeg kommer hjem til Norge hvor avstandene ikke er så fordømt store, og jeg har en fast adresse.

Over til noe hyggeligere! I sta var jeg og Johanne i byen igjen, og inne i en dyrebutikk. Her nede selger de nemlig kattunger og valper i dyrebutikker, og de står på utstilling i glassbur. Jeg tror jeg så verdens vakreste valper, jeg var SÅ nære på å kjøpe en og smugle inn på hostellet. Dere aner ikke! Nesten så jeg må tilbake å ta bilde av de..

Har også nesten 100% bestemt meg for å reise hjem i slutten av januar/begynnelsen på februar istedenfor. Har funnet ut at det er det jeg vil, at på den måten kan jeg booke litt turer og opplevelser ut januar (har jo også cowboyskolen 18.januar) og heller komme hjem når jeg har gjort de tingene jeg syns er viktig og som jeg har lyst til. Får bare håpe pengene rekker så langt! Får fortsette å spise nudler..
Vel, uansett. I kveld skal wwoofe-folka ringe meg og avtale når de skal hente meg i morgen. Jeg tar med meg datan dit, men jeg tror nok jeg legger igjen internetten med de andre, siden jeg ikke vet om jeg har dekning der, og dessuten er den jo ikke bare min. Kan godt hende de har internett der som jeg kan låne iblant likevel!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar