torsdag 12. november 2009

Leaving on a jetplane..

Jeg har bestilt flybillett til Cairns, så jeg forlater Brisbane lørdag formiddag. Liker Brisbane veldig godt, en av mine favorittsteder så langt, men har vært her litt for lenge uten å egentlig gjøre noenting. Har snakka med folka nå, så skal møte de oppe i Cairns. Booka hostell i sta, og hostellet ser helt fantastisk ut. De har liksom alt, tilogmed spa-avdeling og treningsrom! Så får vi se om vi får benyttet oss av det da.. Gleder meg uansett til å se igjen Bjørn, Cory og Danielle!
I går ble jeg og Justin bedt på julefest hos mine finske venner. Må si jeg syns november er litt for tidlig for julefest, men blir man bedt så sier man jo ja! De har forresten satt opp juletrær og andre dekorasjoner rundt omkring i hele Brisbane allerede. Uansett, det var kjempekoselig, de søte finske folkene prøvde virkelig å gjøre mye ut av en liten sammenkomst. Jentene hadde brukt hele dagen på å bake, så de hadde bakt noe tradisjonelt finsk, og hadde kjøpt inn pepperkaker, laget hvitløksbrød og diverse julekaker. Julenissen kom faktisk også, direkte fra Lappland med gaver til alle!
finske nissen
meg sanna og justin
I dag våkna jeg i ellevetiden av at Mark og Elaine vimsa rundt på rommet og prøvde å finne klærne sine. De skulle ned i blodbanken og gi blod, så jeg ble likesågodt med jeg! Så nå har jeg gjort årets gode gjerning, jeg har donert blod, og jeg håper en kreftsyk liten gutt eller jente får god nytte av mine edle dråper. Kanskje jeg skal fortsette å gi blod når jeg kommer hjem til Norge igjen også??
blodgiver

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar