tirsdag 17. november 2009

Jeg svømte med en skilpadde!

Dagen i dag har vært knallbra! Skyfri himmel, grisesterk sol som gjorde oss alle en smule solbrente (noen mer enn andre vel å merke..), krystallklart vann, korallrev, fargerike nemo’er og andre fisk, hai og skilpadde! Ikke frik helt ut når jeg sier at jeg svømte med en hai, fordi haien var en ufarlig hai fordi den ikke hadde særlig med tenner og bare spiste småfisk. Den gjemte seg under et korallrev, så guiden dykka ned og kilte den litt så den svømte n liten runde for oss. Den så skummel ut da, jeg hadde blitt redd hvis jeg ikke visste bedre for å si det sånn!

Høydepunktet for meg var skilpadda som plutselig dukka opp foran øynene mine når jeg plaska rundt. Den var skikkelig fin, prikk lik de i Oppdrag Nemo! Jeg kunne nesten høre den si “duuuude”. Fulgte etter den i sikkert et kvarter, det var utrolig kult.

Vi var forresten på båten fra halv åtte på morningen og kom ikke tilbake før rundt fire på ettermiddagen. Der fikk vi også servert god lunsj pluss en haug fruktfat og kjeks med ost. Jeg syns nesten det var verdt den stive prisen faktisk!

Så den dårlige nyheten. Kamera mitt er ødelagt. Det tålte visst ikke vann likevel! Elendige greier, får jo ikke overført bildene fra i dag til datan engang, så dere må nok smøre dere med tålmodighet for å få sett de. Derimot er min gode venn google til stor hjelp, så dere skal få se en sånn skilpadde jeg så likevel, bare at dette bildet er mye finere enn de jeg tok. Så ikke forvent slike bilder av meg og mitt kjipe kamera som bestemte seg for å ta kvelden..
seaturtle

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar