mandag 16. november 2009

The ultimate party

Jada, så det første vi gjorde når kvelden kom i Cairns var å melde oss på en ny bar crawl, alstå bar hopping. Inkludert i prisen får man VIP-inngang på alle barer (dvs litt billigere drinker osv, og inngang til VIP-avdelingene for de få barene som har det) og en haug vouchere på barene for drinker, som vi forøvrig ikke kunne bruke denne kvelden. Det var en artig kveld! Fem forskjellige barer, masse bra folk og billig drikke. Det som var litt moro var at når vi kjørte bussen fra bar til bar tenkte vi liksom at “herregud Cairns er jo skikkelig stort!”  fordi det tok liksom ti minutter å kjøre til hver bar. Så oppdaget vi når vi skulle gå hjem til hostellet senere den kvelden, at samtlige av de barene vi var på lå i samme gate, altså kjørte bussen bare i sirkler for å underholde oss. Haha!
jentene
cory
meg og cory
 
på bussen
Hostellet er forresten veldig bra. Kjøkkenet er forholdsvis rent, vaskemaskin-rommet er stort og har mange maskiner, de har en egen bar som er stor og fin, og et stort bassengområde med fossefall og greier.

I dag møtte jeg de tre finske jentene igjen. De kjører egen bil og inviterte meg til kjøre med de til Ayers Rock om noen dager. To av de snakker veldig dårlig engelsk, men er veldig snille. Den tredje jenta er kjempeartig å være med, hun snakker bra nok engelsk. Jeg vurderer å bli med, fordi det ville blitt MYE billigere å kjøre dit selv i stedet for å kjøpe flybillett til minst 1700 kroner og så kjøpe en organsiert tur til selve ayers rock for rundt 1500 til. Dessuten ville vi kjørt ned til Brisbane igjen etter det, og derfra kan jeg ta fly til evt Melbourne eller hvor enn de andre tre ender opp. Likevel, hadde vært moro å oppleve det med stavangergjengen og.. Jeg er ubesluttsom på dette merker jeg! Hva syns dere?
I morgen skal vi snorkle på great barrier reef, gleder meg skikkelig! Det blir kjempegøy, det er jo noe man MÅ gjøre i Australia. Kamera mitt tåler jo vann ned til 10 meter så det skal definitivt være med, og i morgen kveld kommer dere til å bli bombardert med bilder, så bare gled dere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar