tirsdag 10. november 2009

X-base is my home :)

Er nå tilbake på hostellet i Brisbane, som heter X-base for de som ikke skjønte det. Jeg betalte alt for mye for et rom ($33 natta) som jeg nå deler med Elaine, Mark og Justin. Var egentlig veldig heldig, fordi jeg sjekket inn på et firemannsrom, også var det bare meg der! Så jeg og Elaine løp ned i resepsjonen og fikk de til å overføre de tre andre også, så vi kunne bo sammen. Kjempedeilig å bo med folk du kjenner, selvom det er kos å treffe nye folk.

Har nå fått lagt inn noen flere bilder, så dere kan se på bildene fra mitt korte wwoofe-opphold. Stakkars mann, jeg kommer ikke over det. Vi var bare trøbbel for han, fordi vi mista toget vårt når vi skulle til han i går også, så han måtte kjøre ekstra langt for å hente oss. Huffameg!
all three
kjøkkenet
peters seng
sofaen
utedoen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar