lørdag 21. november 2009

what to do..

Vel, jeg er fremdeles i Cairns fordi det ikke ble noe av med de finske jentene. Lang historie.. I dag er det lørdag, og i morgen tidlig reiser Cory og Danielle hjem til Canada. Dvs vi vil også reise videre, nemlig til Melbourne. Flybillettene er ganske så dyre nå, siden vi er så seint ute med å bestille. Gutta vil gjerne dra til flyplassen og hoppe på et fly med restplasser for en billigere penge, men jeg må innrømme jeg syns det høres litt risky ut. Hadde vært greit nok om vi ikke var fire mennesker! Tror vi kommer til å ende opp med å kjøpe billetter..

Kamera mitt er fremdeles ødelagt. Jeg gikk til en kamerabutikk, og han sa at jeg var nødt til å ringe olympuskontoret i Sydney, men det går ikke an å ringe det nummeret med en mobiltelefon (altså, Australia ligger langt bak i teknologi!) så jeg har egentlig bare drøyd det. Han sa at jeg var nødt til å sende kamera mitt ned til Sydney, og det kan jeg ikke si jeg har så veldig lyst til. Min nye plan er å kontakte flere butikker i Melbourne og finne ut om de klarer å fikse det. Hvis det er kul i havet umulig så kjøper jeg bare et nytt billig ett som ikke tåler vann. Man må jo ha kamera når man er i Australia!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar