søndag 8. november 2009

lovely people!

De siste dagene i Brisbane siden sist blogginnlegg har gått ganske fort til tross for at vi ikke har gjort så mye!
Her om dagen traff vi igjen noen finske venner på stranda, Sanna og Henka, som vi møtte i Port Macquarie. Det var kjempegøy, for det er mennesker jeg liker veldig godt! Så har vært litt sammen med de disse dagene. I sta var jeg og besøkte de i huset de leier. De er fem finske, fire gutter og ei jente, som leier hus. Det er dødsrotete, gutterommet stinker, og alle deler trange seng som om man skulle være nær familie. Det er kanskje sånn man gjør det i Finland, ikke veit jeg?! Uansett er de veldig kule mennesker, haha! Bare to av de snakker “godt” engelsk, mens resten må man liksom konsentrere seg litt med når man snakker, og prøve å gjøre det så enkelt som mulig. Det kommer seg vel når de har vært her nede litt lenger.
sanna og christian
masse folk på rommet vårt
matto og sanna
henka
Har forresten også vært med Kine fra Fredrikstad! Veldig hyggelig å se et kjent fjes hjemmefra her nede. Hun studerer medisin her i Brisbane, tror hun trives veldig godt. Tror det er litt av en opplevelse å studere her i Australia, det hadde vært moro!
Ellers har dagene gått til å være med de menneskene vi liker best. Nemlig oss selv, Mark og Elaine og andre mennesker på hostellet, og nå de finske :)
meg og justin
meg mark og elaine
lovely people

bedbugrydding
bedbugsa
I dag bytta jeg hostell til YHA for en natt, fordi i morgen reiser jeg og Sofie til wwoofinga våres! YHA er sååå mye mer behagelig, fatter ikke hvorfor jeg ikke har dratt hit tidligere. Her har de til og med aircondition! Skal hvertfall sove innmari godt i natt!
brisbane regnbue

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar