lørdag 14. november 2009

På flyplassen

Nå har jeg faktisk klart å komme meg helt til riktig gate på Brisbane domestic airport alene og helt uten problemer. Jeg må si jeg er imponert over meg selv! Så nå sitter jeg og nipper til en altfor dyr knøttliten Cola på glassflaske på en cafè og ser utover rullebanen. Kjeder meg litt, en time til jeg skal møte opp på gaten, så da kunne jeg jo likesågodt blogge litt! Har også tatt ibruk webkameraet på min snedige datamaskin, så får dere se hvordan jeg ser ut når jeg har dratt meg ut av senga altfor tidlig etter å ha vært oppe altfor sent dagen før..
Bilde 001
Neida så.. Gleder meg til å komme fram! Har hørt masse fint om Cairns, og har til og med gleda meg sånn at jeg har tatt meg bryet med å google byen. Det er ganske mye spennende å finne på der oppe, og jeg er fast bestemt på å gjøre ETELLERANNET gøy! Aller mest har jeg lyst til å hoppe i fallskjerm, men det får jeg ikke lov til å fortelle om før etter jeg har hoppa.. Andre ting å gjøre er regnskogtur, rafting, hoppe i strikk, og andre diverse dagsturer med artig innhold. Bør jo være mulig å få gjort noe av det?!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar