fredag 27. november 2009

Så sånn går no dagan!!

I dag sto jeg opp relativt tidlig, følte meg veldig effektiv når jeg var på vei nedover gatene med kartet i hånda. Fant faktisk fram til riktig gate og så begynte jeg å lete etter kamerabutikker som kunne hjelpe meg. Jeg var innom tre butikker, og alle sa det samme som butikken i Cairns sa, nemlig at jeg må sende kamera mitt til Sydney. Jeg merker jeg har veldig liten lyst til å gjøre det! Jeg sendte en mail til olympus og forklarte problemet, så nå venter jeg på svar fra de.

Etter denne mislykkede kamerarunden tuslet jeg rundt på et kjøpesenter og endte med å kjøpe to t-skjorter og litt undertøy. Måtte ha noe enkelt tøy å jobbe i på hestegården. Etter det gikk jeg for å finne Federation Square, som skal være en av de store greiene her i Melbourne. Når jeg kom dit var det flere veldig flotte og moderne bygninger som rommet mange utstillinger, museer og gallerier og slikt etter hva jeg forstod. Jeg følte ikke så veldig for å dra på museum i dag, så jeg satte meg heller på en kjempefin cafe og leste boka mi. Jeg (og Johanne) leser forresten Stieg Larsson triologien på engelsk!

Siden jeg nå har “overtatt” kamera til Christian blir det litt mer bilder framover. Jeg får også låne det når jeg skal dra til wwoofe-plassen min!
federation square
fed sq
cafe
Ellers ikke så mye nytt. Johanne har kanskje fått jobb, men er blitt syk. Oppkast og alttingen, veldig kjedelig.. Nå har vi lurt guttene til å gå på butikken for oss og kjøpe snacks, så nå skal vi se på en film!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar