søndag 1. november 2009

Halloweenparty

Lørdag var det halloween party her på hostellet. Jeg må innrømme jeg ikke er så glad i å kle meg ut og sånt, og generelt sånne tema-fester syns jeg blir litt sånn.. påtatt og kleint. Men hadde det gøy likevel! Vi dro ut med våre irske venner på lørdagen for å kjøpe kostymer. Fant noen relativt billige i en jallabutikk, så Johanne endte opp som heks, men jeg og Christian var pirater. Han var ganske mye mer gjennomført enn meg, med parykk og løstenner, litt Jack Sparrow aktig. Utover kvelden skulle det kåres beste kostymer og alt i baren, men for å være ærlig var jeg bare nede i baren i ca fem minutter til sammen. Det var mye morsommere å sitte på balkongene med folk og bare skravle og høre på musikk fra en eller annen ipod med høytaler. Det er sånn man blir kjent med folk, ler og koser seg. Nede i baren mister man hverandre, og musikken er så høy at man ikke hører hva man sier, særlig ikke når man skal skrike til hverandre på gebrokkent engelsk!

Var noen bra kostymer innom balkongen, men må si at den tiden jeg tilbragte i baren var skuffende med tanke på hvor mange som ikke hadde kledd seg ut.. Så ut som en helt vanlig kveld der, så må si jeg følte meg temmelig teit i piratkjolen min og med skitt i ansiktet og bustete hår ved siden av jenter med glitter rundt øynene og i sine fineste kjoler!
 meg og mark
johanne og christian
meg og christian
elaine, johanne og meg
folks
svensker med maske
svensker uten maske
the goon man
meg og de to som kysser meg
elaine, mark og johanne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar