mandag 7. september 2009

Reisefeber

Jeg begynte å pakke litt i sta, og har vel klart å stappe seks shortser og tolv topper i et lite rom nederst på sekken. Så langt så vel… Jeg må vel prøve-pakke et par ganger før det er helt klart. Det er jo egentlig litt prosjekt å pakke en sekk som skal vare i mer eller mindre ni måneder på reisefot. Det er mye å tenke på! Denne siste uka før avreise skal jeg tilbringe mye tid med venner og familie, og ordne det siste som trengs å ordnes før vi er på farta. Jeg har foreløpig fri fra jobben, hadde min siste vakt på fredag. Så skal jeg jobbe litt for pappa, ordne litt forskjellig for firmaet hans, for å tjene noen ekstra kroner som kommer godt med når vi er sultne og fattige down under…

Merker sommerfuglene sniker seg innpå, og reisefebern slår inn..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar