onsdag 30. september 2009

Go fishing

I går møtte vi Paul igjen og han skulle egentlig ta oss med ut å fiske. Før det dro vi til en annen del av byen fordi han måtte i banken. Vi måtte ta tog for å komme dit, så kanskje byen er større enn jeg trodde først! Det var en koselig del av byen, selvom det meste ser litt slum ut. Det var en laang gate med masse butikker på hver side, i litt sånn gammeldags stil. Jeg likte meg!
Etterhvert kom vi oss til brygga for å fiske. Det var deilig, sola stekte på armene, jeg ble enda litt mer solbrent, og man kunne bare lukke øynene og nyte at man for en gangs skyld ikke frøs. Det er nemlig ganske kaldt her, kaldere enn vi hadde forventet, noen av oss! Men det skal visst bli varmere jo lenger nord vi kommer.




I sta bestilte jeg nye bussbilletter til hele gjengen. I morgen tidlig (torsdag) går turen videre til Port Macquarie! Alle sier det er et kjempefint sted, mange strender og varmere enn her. Det ligger ca 5 timer unna med buss, og det er derfra jeg og Johanne må reise for å komme til Tamworth, der vi skal på Cowboyskole. Hostellet vi bor på nå heter YHA og har hosteller langs hele østkysten av Australia. Vi skal melde oss inn i YHA members slik at vi får minst 10% avslag på overnatting på alle de andre hostellene. Så det blir bra! Jeg har allerede brukt mye mindre penger enn jeg hadde trodd, så dette kan gå riktig så fint.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar