torsdag 17. september 2009

En ny dag, endelig!

Bråvåkna i natt klokka halv fire av at Christian stod på døra og ville ha datan min fordi gutta ikke fikk sove. De var helt døgnville! Hadde allerede vært ute to ganger for å røyke og nå satt de bare og så på tv. Etter det sovna Johanne helt greit, tror hun var kjempetrøtt, eller så kan hun bare sove hvorsomhelst og nårsomhelst. Jeg derimot ble lys våken, og det endte med at jeg til slutt gikk inn til gutta. Ble der i noen timer og var ute og hilste på horene og greier (neida, jeg så faktisk ingen). Men ute var vi, og det i en nattåpen kiosk og kjøpte vann og øl :) Når jeg gikk tilbake til rommet for å prøve å sove, tok det nesten to timer før jeg sovna. Nå er klokka tolv på dagen, og jeg har nettopp strevd for å vekke Johanne, og har vært å vekket gutta, så nå håper jeg dagen kan begynne nå som den endelig har kommet!

I dag skal vi faktisk spise lokal mat, det var ikke noe jeg skrøt på meg! Han guiden jeg snakka om skal ta oss med ut på middag :) Så det gleder jeg meg til! Får se hvordan det blir med dyrehagen, jeg og Johanne vil heller på nattsafari i kveld. Er jo fire meninger som skal taes hensyn til, så får se hvem som er mest sta. Har en følelse av at jeg og Johanne vinner :P

Siden jeg enda ikke har vært ute av døra, har jeg ikke tatt så mange spennende bilder. Tenkte jeg kunne vise dere hotellrommet og sånt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar