fredag 18. september 2009

Endelig nattsafari!

Har nå tatt kvelden på hotellrommet etter en kort, men fin dag! Blei en smule stressende siden vi splitta oss på starten av dagen og skulle møtes på nattsafarien klokka sju. Dette er jo ikke et problem i seg selv, før noen blir forsinka (meg og Johanne) på grunn av milelang taxikø og milelange køer på veiene, og vi finner ut av de to som har med seg mobilene (jeg og Bønna)ikke har nummeret til hverandre, og ingen kan nummerene i hodet. Men vi fant hverandre til slutt, med litt hjelp av 1881; tusen takk!
Nattsafari var stilig, var spesielt å se dyrene på natta. Jeg følte det ble litt mer ekte, vi kjørte i et mørkt, åpent tog gjennom jungelen og kunne se dyrene svakt opplyst av lamper i sitt naturlige element. Eneste er at jeg føler jeg har vært i en million dyrehager og sett de aller fleste dyrene før. Men det er første gang jeg ser flyvende ekorn! De var stilige, selvom vi ikke fikk sett de fly. På bildet under er det noen menn i tarzandrakt som kom trommende inn, og bak de kom noen fjollete jenter i rare klær og danset i ring. Litt jungelstemning da!
Jeg betalte 40 kr for å stikke føttene ned i en vanntank full av småfisk som spiste død hud av tærne mine! Det var utrolig merkelig, føltes som et kyssende boblebad, eller noe sånt. Trodde jo egentlig at jeg skulle ha babyhud på føttene etter disse fem minuttene jeg fikk for 40 kr, men der blei jeg litt skuffa da. Huden min er fremdeles den samme!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar