søndag 20. september 2009

out drinking in singapore

Vi fikk ikke tak i Tengren (fant ut hva han lokale het) så vi dro ut aleine. Satte oss ned og bestilte noen drinker og etterhvert ringte Tengren og unnskyldte seg fordi han hadde sovna av. Han kom å møtte oss og tok oss med på den baren i 70 etg med 360 graders utsikt. Det var kjempefint der, men kosta 25 dollar å komme inn, så vi kjøpte ikke noe særlig med drikke (jeg og johanne hvertfall). Spleisa på en flaske champagne også fikk vi en gratis drink med inngangsbilletten vår. Klokka tre begynte jeg og Johanne å få nok, men guttene var så vidt varme i trøya så de ble igjen mens vi tok taxi hjem. De kom hjem klokka åtte i morges og var kanakas, hadde visst vært på tre barer etter vi dro hjem. De ringte på og vekket oss. Christian hadde også tatt ut 2000 singapore dollar, istedet for 200 som hadde vært logisk. 2000 tilsvarer over 8000 kroner. (høres det kjent ut mamma?) Heldigvis hadde de med seg alt hjem igjen, men det var nok bare flaks ettersom de lå i lomma til Bønna. Gutter! Det må jeg si.. Hehe..
Nå er klokka snart halv fire på ettermiddagen, vi har bestilt McDonalds delivery og etterpå skal vi ut på shopping tror jeg. Tror faktisk kjøpesentrene er åpne på søndager her, og dessuten vet vi om ett som er åpent 24/7! Forresten, det ene batteriet på kameraet mitt er eksplodert og virker ikke, så nå har jeg bare ett batteri. Hvis jeg viser den internasjonale garantien, får jeg nytt batteri da?

Nå kom maten på døra. Fire menyer med ekstra burgere + levering = 35 dollar :D tilsvarer ca 160 kroner!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar