onsdag 9. september 2009

Om nøyaktig fem og en halv dag reiser jeg til gardermoen og videre til Singapore via London.
Vi skal være i Singapore i 7 dager.
Vi skal være i Thailand i 10 dager.
Vi skal være i Australia i 225 dager.

Bildet er fra filmen Australia.
225 dager til å surfe på, til å sole seg på, til å jobbe og lære nye ting, til å gjøre ting man ikke kan gjøre i Norge. Dager å se nye og spennende dyr. Dager å bli kjent med nye mennesker og få nye venner. Dager til å være så lutfattige at man må sove på stranda. Dager å være utrolig glad for at man ikke reiser aleine.  Dager å ønske mer privatliv. Dager å savne mamma og pappa. Dager å nyte friheten og muligheten til å gjøre akkurat hva man vil, når man vil.

Jeg skal gjøre noe jeg egentlig aldri hadde tenkt på å gjøre om det ikke var for Johanne en iskald januardag på en lusen kafè på reiselivsmessa. Jeg skal reise til tross for at alle sa “næmmen så flott a!” men tenkte “ja jøss..”. Jeg har jobbet for dette, og det har de tre andre også. Vi har jobbet masse i sommer, og spart opp så mye vi klarte. Vi skal bruke pengene så det blir verdt slitet.
Jeg blir skuffa hvis jeg ikke blir nødt til å sove på en strand i løpet av året.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar