torsdag 27. august 2009

For those interested we slaughter a sheep

Fikk brev i posten i dag! Det var et program for cowboyskolen og et ark jeg må ha med meg når vi skal dra dit som bekreftelse på at jeg har betalt osv. Ivrig kastet jeg meg over brevene og leste alt fra begynnelse til slutt. Dagsprogrammene ser spennende ut! Vi skal ha lessons i natural horsemanship, noe jeg syns er veldig stilig, litt hestehvisker-aktig, vi skal på endel rideturer, vi skal lære å kaste lasso og få lessons (finner ikke noe bra norsk ord for det, timer høres dødskjipt ut) i skoing av hesten. Videre står det også at vi en av dagene skal holde på med og lære endel om sauer og kveg. Nederst den dagen står det: for those interested we slaughter a sheep! Omg, det vil jeg virkelig ikke se på. Det er jo brutalt! Jeg veeit, det må slaktes for at jeg skal få mat.. Eller, spiser jeg egentlig sau? Kan ikke komme på en eneste god rett som inneholder sau. Remind me?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar