lørdag 3. oktober 2009

Vi vil videre..

.. til Coffs Harbour. Paul fra Newcastle snakket om at det var gode muligheter til aa faa jobb der, som blaabaerplukker! Vi syns det hoeres koselig ut, og om vi ikke liker oss supergodt i Coffs Harbour har vi tenkt aa blir der en maaned eller to dersom vi faar en jobb. Ryktene sier at blaabaerplukkinga gir 25 dollar i timen (gang det med 6 for aa faa norsk valuta) men det hoeres nesten for godt ut til aa vaere sant! Uansett, vi er litt gira paa aa faa jobb snart. Har snakket med de andre jentene fra Stavanger, de er i Byron Bay naa og soeker jobb som gale. Det er klin umulig aa faa jobb der tror jeg, er altfor mange mennesker/backpackere. Et veldig stort turiststed hvor det er kamp om jobbene.

Gleder meg uansett til aa komme til et YHA hostell som har traadloest internett. Er kjedelig aa maatte sitte i ko for aa faa sitte en liten stund paa denne pc’en de har til disposisjon her. For all del, et veldig koselig og sosialt hostell. De har en bakhage med stoler og bord, hengekoyer og et lite basseng. Likevel, jeg liker meg ikke heeelt.. Er noe som ikke klaffer liksom! Saa jeg og Johanne drar ihvertfall videre paa mandag, guttene har ikke bestemt seg helt enda tror jeg. De trives veldig godt her, har faatt masse nye kompiser og greier.

Gleder meg til aa kunne legge ut bilder og vise dere litt av hvor vi har vaert og hva vi har sett.. :) I gaar var guttene i en park hvor det var slanger som levde fritt som de ville. Vaare norske gutter hoppa rundt som apekatter og tok beina fatt hver gang det rasla i en busk, mens de australske fastboende tusla tur i parken for aa lufte sine smaa hunder.. Ser det for meg! Haha..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar