søndag 11. oktober 2009

Party i Byron Bay!

I går kveld var vi ute og festa. Vi begynte vorset på rommet til Cory og Danielle, søskenpar fra Canada som vi møtte i Port Macquarie, og så ble vi hentet av en buss og kjørt til et utested som heter Cheeky Monkey. Det var ladies night, så alle jentene fikk gratis champagne, så mye du kan drikke! Helt sykt, ville trodd vi fikk ett glass hver bare, men det var ubegrenset! Stilig, ville aldri skjedd i Norge.

Jeg hadde det kjempegøy, pratet med mange. Er mange vi har møtt tidligere som vi plutselig støter på igjen, og det er jo kjempegøy! Tror vi kommer til å få mange gode venner iløpet av dette året.

Guttene våre har blitt syke. Christian er verst tror jeg, han har hatt feber i et døgn nå, og har ligget i sengen hele tiden. Så verken han eller Johanne var med å festet i går. Bønna er også litt syk, tror de har fått det samme viruset. Men det går vel forhåpentligvis over det også, som det meste gjør! Bønna har reist fra oss i dag, han ble med Cory og Danielle til Surfers Paradise. Vi skal reise dit vi også, men ikke før på tirsdag. Jeg og Johanne må vente på bankkortene våre, de skal sendes hit fra Port Macquarie der vi åpnet kontoer. Gleder meg til å slippe å gå rundt med massevis kontanter hele tiden.

Ellers har det ikke skjedd mye siden sist. Er veldig dårlig vær her, i dag har det regnet hele dagen. Dårlig med strandliv med andre ord! Håper det blir bedre, men det er jo egentlig bra for Australia at det regner, er jo dårlig med regn i dette landet egentlig. Nå sitter jeg i lobbyen igjen, i en sølvsofa. Plutselig kom det fem franske folk og satte seg rundt meg og prater fransk med hverandre over hodet mitt. Tror jeg skal flytte meg, føler meg litt i veien!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar