onsdag 21. oktober 2009

I love ladies night!

I går hadde Johanne og Christian 2-årsjublieum. De feiret det med å leie en suite på et fem stjerners hotell her i Brisbane! Der hadde de en egen leilighet med to flatskjermer, balkong, kjøkken med alle fasiliteter, vaskemaskiner og mye mer. Det så kjempefint ut, jeg håper og tror de nøt det til det fulle. Gratulerer til de to søte reisevennene mine :)

Siden de ville være i fred denne dagen måtte jeg finne på noe annet. Vi fikk to nye jenter på rommet fra England som var veldig hyggelige og spurte om jeg ville være med de ut på hostellets bar i kjelleren. Det var en fin kveld. Jeg elsker ladies night! Det virker som det er ladies night støtt i dette landet, eller så er jeg bare veldig heldig med valg av dager å gå ut på! Vi fikk champagne eller vin til 15 norske kroner og av og til ringte de en bjelle og da var det bare å løpe til baren for en gratis drink! Det var også en konkurranse om å kaste ringer på hornene til en elg som hang på veggen, og jeg vant! Jeg fikk to gratis drinker i premie!

På barene her er det liksom alltid noe som skjer. De har bestandig et eller annet arrangement, stort eller lite. I går var det denne ring-kaste-konkurransen, lapdance-konkurranse (som jeg forøvrig ikke deltok i) også seinere på kvelden kom en mannlig eksotisk danser og hadde et lite show. Det var gøy! Har desverre ingen bilder fordi jeg lånte bort kamera mitt til Johanne denne kvelden. I stedet tok de engelske jentene bilder, men jeg vet ikke når jeg får de. De dro videre i morges.

I sta kikket jeg gjennom en hel haug bilder på facebook. Jeg savner de andre klærne mine! Jeg savner de skikkelig! Jeg er drittlei de klærne jeg har, og jeg føler jeg går i det samme hver dag. Noen som har lyst å sende ned noen penger så jeg kan gå på shopping og bytte ut klærne mine?! Jeg hadde blitt veeeldig glad…

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar