onsdag 30. desember 2009

Det er så forbanna varmt!

De siste dagene har det vært grisevarmt. Og når jeg sier grisevarmt så mener jeg det også. Det er nesten uutholdelig. Jeg vil ha minusgradene fra Norge! På dette rommet fins ikke verken aircondition eller vifte, bare åpne vinduer som slipper inn varm luft utenfra. Mens jeg skriver dette sitter jeg i senga mi og tørker svetten i panna med lakenet. Tror ikke jeg kommer til å sove så altfor godt i natt! Det er for mye av det gode altså..
Vi har tilbragt disse to dagene i parken og ved et utendørs svømmebassenganlegg, noe som er det eneste som passer seg i sånn varme. I dag var det 37 grader i skyggen, og vi holdt på å renne bort ved bassenget, pluss at jeg var paranoid med solkremen, haha. Forsåvidt veldig deilig og avkjølende å svømme.
bassenget
I går var vi da i parken. Rett borti gata er det en kjempestor og fin park med lekeplass, tennisbane, masse åpent område med trær og blomster. Rett og slett skikkelig idyllisk. Så vi tok med monopolen vi, og rigga oss til blant maur og fluer i gresset og begynte å spille. Vi kom ikke langt i spillet før vi fikk selskap av Megan, Ruben, Stuey, Christian (tysk) og Bjørn, så da avslutta vi uten en vinner. Vi slappa av, prata, spiste litt frukt, spilte fotball og hørte på musikk. Kjempekos!
bjørn trikser
 
fotballgjengen
 
megan og ruben
I morgen er det jo selveste nyttårsaften, og vi har vel egentlig ikke helt bestemt oss for hva vi skal finne på. Vi har endel alternativer, og et av de er faktisk et pool party! Det hadde jo vært fantastisk kult å være på poolparty på nyttårsaften, og dessuten, hvis det blir like varmt i morgen fins det ikke et annet sted jeg vil være enn i vannet..
Godt nyttår!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar