onsdag 16. desember 2009

En god latter forlenger livet..

Tenkte jeg skulle underholde dere med noen av svarene jeg har fått på en jobbannonse jeg la ut på en nettside her nede. Nettsiden går for å være seriøs, og mange backpackere legger ut annonser om at de trenger jobb osv her. Det gjorde jeg også, i god tro om at kanskje jeg var heldig og fikk noen positive tilbakemeldinger! Her kan dere se to eksempler på hva jeg fikk på mail..

Hi there,maybe you can help me. I am hoping to find a girl who would wear something like leggings etc and sit on my face. I am not looking for nudity or sex,just for a girl to do that to me for a little while. I live in the inner east close to the city or can travel and appy to pay a fair price. Leave it with you. Thanks..Nick

I’m a photographer from http://www.exposemodeling.com/ I do nude, adult and fetish photoshoots. Would you consider doing modeling work for a members only website? Its very discreet.

Jaja, har ihvertfall ledd godt av disse svarene! Man kan jo si jeg egentlig har gitt opp å få noen seriøse svar på denne annonsen min, men har faktisk fått et svar som virker lovende. Det er ei jente som heter Heidi som bor i Melbourne som skal flytte til Norge med kjæresten sin, og gjerne vil lære norsk. Hun tilbyr meg $10 i timen, og hun har full forståelse for at jeg ikke er noen kvalifisert lærer av noe slag. Jeg skal dit i kveld for å prøve det, så får vi se hvordan det går. Hvis hun er fornøyd regner jeg med at vi prøver å få det til så ofte som mulig!

I morgen reiser jeg på turen min (den ble utsatt til torsdag av en eller annen grunn, og korta ned til to dager, men jeg får igjen penger og de lovte at man får se alt det samme likevel), og i den anledning hadde det jo vært greit med et kamera. Guttene har plutselig bestemt seg for å være gode turister og begynne å ta masse bilder, derfor passer det jo dårlig at jeg stikker av med kamera og den ene laderen de har på deling. Jeg vil jo gjerne ha et kamera sånn ellers også, og jeg vet jo ikke hvordan det skal gå med det som er ødelagt før jeg kommer til Sydney. Så i morges tok jeg beina fatt og var innom en haug forskjellige fotobutikker og fant det beste tilbudet. Jeg fikk et kamera fra Fujifilm som er kjempepent og svart, med en rød stilig kameraveske, ekstra minnekort på 4GB og en minnekortleser til datamaskinen, alt sammen for $199, noe som tilsvarer i overkant av 1000 kroner. Veldig god deal om jeg må si det selv! Så da blir det bilder fra Great Ocean Road likevel..
 jester

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar