mandag 21. desember 2009

Å jul med din glede

I dag er det 21.desember. Egentlig burde julestemningen glitre blant oss, og vi burde være ferdig med julegaver og glede oss til en deilig julemiddag. Istedet våkner vi opp om morgenen og sola skinner ute, vi må ta på solkrem før vi går ut døra, og når vi først går ut så er det over 30 grader og man svetter bare man går til butikken. Det henger ikke sammen!

Leser jo om snørekordene i Norge nå. De sier at HELE Norge kommer til å få en hvit jul for første gang på gudveit hvor mange år. Det var jo bare litt typisk da. I går satt jeg og Johanne og sang julesanger og prøvde å komme i litt stemning, men jeg må innrømme at det hjalp ikke noe særlig. Tror nok ikke julestemningen kommer i år, så får håpe den kommer dobbelt neste år. Og dessuten krysser jeg fingre og tær for at det fremdeles er snø når jeg kommer hjem i februar, selvom jeg har mine tvil.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar