fredag 5. februar 2010

En verdig avslutning

Ladies night er alltid gøy, og her i Sydney betyr det mannlig strippekonkurranse! Vi trodde vi skulle dø på oss når den ene gutten fra rommet vårt meldte seg på konkurransen. Det hadde vi ikke trodd om han for å si det sånn. Dette er gutten fra England som gjemmer seg rundt hjørnet for å skifte bukse. Det toppa seg når han faktisk VANT hele greia over en (vet ikke hvordan jeg skal uttrykke meg) mørkhudet mann med string! Det kan ha noe med at vi heia så fælt på han, vi skreik til halsen ble sår. Det var en verdig avslutning på mitt opphold i Sydney, og Australia, og på Scary Canary!
stripping
I morgen tidlig pakker jeg sekken, sjekker ut, og reiser til Bankok. Der blir jeg i litt over en dag, før jeg setter kursen mot Norge igjen. Gleder meg til å puste frisk luft, se snø og fryse litt! Vi sees :)

1 kommentar: